IT-palvelut Centria-ammattikorkeakoulussa
Centria-ammattikorkeakoulun tietoteknisistä palveluista vastaa 13-henkinen IT-osasto, jonka jäsenistä kahdeksan työskentelee Kokkolassa, yksi Pietarsaaressa ja kolme Ylivieskassa. Osaston tehtävänä on taata tietoteknisten palveluiden saatavuus ja toimivuus yhteistyössä seutukunnan muiden organisaatioiden IT-asiantuntijoiden kanssa.
Yhteydenotot Helpdeskiin
Yhteydenotto sähköpostilla
Lähetä tukipyyntö osoitteeseen helpdesk@centria.fi.
Kerro viestissäsi seuraavat tiedot:
- Tarkka kuvaus ongelmastasi ja mahdolliset virheilmoitukset.
- Suosittelemme liittämään viestiin kuvakaappauksia ongelmasta/virheilmoituksista, jos mahdollista.
Pyri lähettämään tukipyynnöt aina omalla Centrian sähköpostiosoitteellasi. Jos lähetät tukipyynnön henkilökohtaisella sähköpostiosoitteellasi, muista sisällyttää viestiin seuraavat tiedot:
- Koko nimesi
- Käyttäjätilisi (etunimi.sukunimi@centria.fi)
- Maininta, oletko opiskelija vai työntekijä Centriassa
Yhteydenotto puhelimella
Kiireellisimmissä asioissa kannattaa asioida puhelimitse.
Helpdeskin tavoittaa seuraavista numeroista:
Kokkola & Pietarsaari: 040 8085 133
Ylivieska: 044 449 2555
HelpDeskin vastaanottoajat
Talonpojankadun kampus, Kokkola
Vastaanottoajat: Ma-Pe 9:00 - 12:00
Tila: 140A
Vastaanottoaikoina IT-tuki on paikalla Helpdesk-toimistossa 140A. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk.kokkola@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133. Puhelin on aina päivystävällä IT-suunnittelijalla.
Campus Allegro, Pietarsaari
IT-tuki palvelee Pietarsaaressa ensisijaisesti sähköpostilla ja puhelimella. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk.kokkola@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133. Puhelin on aina päivystävällä IT-suunnittelijalla. Tila: B2 448.
Vierimaantien kampus, Ylivieska
Vastaanottoajat:
Ma 12:00 - 15:00
Ti-To 10:00 - 12:00 ja 15:00 - 16:00
Pe 12:00 - 15:00
Tila: C239 tai C243
Vastaanottoaikoina IT-tuki on paikalla Helpdesk-toimistossa C239 tai C243. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk.kokkola@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 044 449 2555. Puhelin on aina päivystävällä IT-suunnittelijalla.