IT-palvelut Centria-ammattikorkeakoulussa

Centria-ammattikorkeakoulun tietoteknisistä palveluista vastaa 13-henkinen IT-osasto, jonka jäsenistä kahdeksan työskentelee Kokkolassa, yksi Pietarsaaressa ja kolme Ylivieskassa. Osaston tehtävänä on taata tietoteknisten palveluiden saatavuus ja toimivuus yhteistyössä seutukunnan muiden organisaatioiden IT-asiantuntijoiden kanssa.

 

Yhteydenotot Helpdeskiin

 

Yhteydenotto sähköpostilla

Lähetä tukipyyntö osoitteeseen helpdesk@centria.fi.

Kerro viestissäsi seuraavat tiedot:

  • Tarkka kuvaus ongelmastasi ja mahdolliset virheilmoitukset.
  • Suosittelemme liittämään viestiin kuvakaappauksia ongelmasta/virheilmoituksista, jos mahdollista.

Pyri lähettämään tukipyynnöt aina omalla Centrian sähköpostiosoitteellasi. Jos lähetät tukipyynnön henkilökohtaisella sähköpostiosoitteellasi, muista sisällyttää viestiin seuraavat tiedot:

  • Koko nimesi
  • Käyttäjätilisi (etunimi.sukunimi@centria.fi)
  • Maininta, oletko opiskelija vai työntekijä Centriassa

Yhteydenotto puhelimella

Kiireellisimmissä asioissa kannattaa asioida puhelimitse.
Helpdeskin tavoittaa seuraavista numeroista:

Kokkola & Pietarsaari: 040 8085 133
Ylivieska: 044 449 2555

 

HelpDeskin vastaanottoajat

 

Talonpojankadun kampus, Kokkola

Vastaanottoajat: Ma-Pe 9:00 - 12:00
Tila: 140A

Vastaanottoaikoina IT-tuki on paikalla Helpdesk-toimistossa 140A. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk.kokkola@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133. Puhelin on aina päivystävällä IT-suunnittelijalla.

Campus Allegro, Pietarsaari

IT-tuki palvelee Pietarsaaressa ensisijaisesti sähköpostilla ja puhelimella. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk.kokkola@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 040 8085 133. Puhelin on aina päivystävällä IT-suunnittelijalla. Tila: B2 448.

Vierimaantien kampus, Ylivieska

Vastaanottoajat:
Ma 12:00 - 15:00
Ti-To 10:00 - 12:00 ja 15:00 - 16:00
Pe 12:00 - 15:00
Tila: C239 tai C243
 
Vastaanottoaikoina IT-tuki on paikalla Helpdesk-toimistossa C239 tai C243. Muina aikoina IT-tuki palvelee ensisijaisesti sähköpostilla. Voit lähettää meille tukipyynnön sähköpostilla osoitteeseen helpdesk.kokkola@centria.fi. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä soittamalla numeroon 044 449 2555. Puhelin on aina päivystävällä IT-suunnittelijalla. 

Seuraa meitä somessa: